יתרונות בבניית חנות אינטרנטית

אם יש לכם מוצרים למכירה, חנות פיזית משלכם ואתם רוצים להגדיל את ההכנסות שלה או פשוט רוצים להתחיל מיזם משלכם ליצירת נכס דיגיטלי – חנות אינטרנטית הינה פתרון נהדר עבורכם. חנות אינטרנט היא למעשה אתר אינטרנט שבו נוכל למכור מוצרים שונים, בין אם פיסיים ובין אם דיגיטליים, ישירות דרך האתר ולשלח אותם אל הלקוח בהתאם לתנאים שתציעו ללקוחותיכם. לחנות אינטרנטית יש יתרונות רבים וחשובים, חלקם כלכליים, חלקם קשורים בחוויית המשתמש של הלקוח וחלקם קשורים להתייעלות עסקית. הנה כמה מהיתרונות שבבניית חנות אינטרנטית לעסק שלכם.

שיפור חוויית המשתמש ללקוחות וחוסך להם זמן יקר:

אחד היתרונות החשובים ביותר עבור הלקוחות שלכם דווקא יהיה מידת הנוחות. יש סיבה שרכישת מוצרים באינטרנט היא כל כך פופולרית היום – הסיבה לכך היא קודם כל נוחות וחיסכון בזמן. הלקוחות אינם צריכים להתאמץ ולהתארגן ליציאה, לא צריכים לנסוע לשום מקום כדי לעשות שופינג ויכולים לשבת על הספה בבית עם פיג'מה, לגלוש בלפטופ ולבחון את המוצרים שלכם, להוסיף לעגלת הקניות באתר, לבצע הזמנה והמוצרים בדרך אל הלקוח. כמה פשוט ככה טוב. לא רק שהלקוחות נהנים יותר הם גם חוסכים בזמן יקר.

התפתחות גלובאלית בלחיצת כפתור:

אנו יודעים כמה קשה לעסק ישראלי להפוך להיות עסק בינלאומי. כאשר מדובר על בניית אתר חנות הרי שכל מה שצריך הוא לתרגם את האתר לשפות נוספות שאתם רוצים לשווק בהן את המוצרים שלכם ולהיפתח לקהלי יעד חדשים ברחבי העולם. למעשה, תרגום האתר לאנגלית הנחשבת לשפה בינלאומית פופולרית ברוב מדינות העולם, תספיק לכם כדי להרחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ללא היכר.

מגוון גדול יותר של מוצרים:

כדי להכניס כמות גדולה יותר של מוצרים בחנות פיזית צריך להרחיב את שטח החנות. מה שזה אומר מבחינת בעלי החנות הוא תשלום שכירות גבוהה יותר, ארנונה ומיסים גבוהים יותר, חשמל גבוה יותר, דמי ניהול גבוהים יותר ועוד. כאשר מדובר בחנות אינטרנטית אין גבול לכמות המוצרים שניתן להכניס לחנות לרווחת הלקוחות. ניתן לשמור על הסחורה במחסנים ולשלוח אותם אל הלקוח בהתאם להזמנה. שטח של מחסן/מכולה עולה הרבה פחות מאשר תחזוקה של חנות פיזית גדולה יותר.

מחירים אטרקטיביים יותר:

בניית אתר חנות היא פעולה שעולה כסף. העיצובים, הזנת האתר בתוכן ואפילו השיווק שלו עולים כסף – אולם השקעה זו רחוקה בהרבה מאשר בבניית חנות פיזית והשקעה בתחזוקה שוטפת שלה. על כן, בשל עלויות התחזוקה השוטפות המוזלות של אתר החנות – בעלי החנות יכולים להציע ללקוחות מחירים אטרקטיביים יותר. אין צורך לשלם בעבור חנות פיזית, להחזיק עובדים רבים בחנות הפיזית וניתן לתעל את התקציב לטובת דברים אחרים.

בניית מועדון לקוחות בלחיצת כפתור:

יתרון נוסף הוא שהאתר בנוי כפלטפורמה שיווקית. הוא מאפשר לנו להציע מבצעים אטרקטיביים ללקוחות בתמורה להרשמה לתפוצה למשל. אם תרצו – הרשמה למועדון הלקוחות הדיגיטלי של החנות. תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם SMS או מייל בלחיצת כפתור (לכל הרשימה) ולקדם חדשות ועדכונים, מבצעים זמניים, מוצרים חדשים ועוד.