בעידן של היום, בו רובנו חברים במספר רשתות חברתיות, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, כולנו רוצים שיהיו לנו כמה שיותר חברים וכמה שיותר עוקבים,
ככה יותר אנשים יוכלו לראות בדיוק מה אנחנו מפרסמים, מה היצירות שלנו, מה בדיוק אנחנו עושים.
עבורנו הרבה פעמים זה עניין של תשומת לב, אך יש מי שעבורו זה עניין כלכלי בעל משמעות רבה. בעל עסק שמקים עמוד פייסבוק רוצה שיהיו לו כמה שיותר חברים בשביל שהם ייחשפו לעבודות ולשירות שלנו, חברה שפותחת עמוד באינסטגרם רוצה שכמה שיותר אנשים יעקבו אחריה שם, בשביל שתוכל לחשוך בפניהם את המוצרים והשירותים השונים שהיא מייצרת ומשווקת. מדובר בעניין שמביא חשיפה אך יש לו משמעות כלכלית רבה.
על מנת להיכנס לעומק העניין, נבחן אותו על פי הרעיון של העלאת עוקבים לאינסטגרם. לכאורה, כולנו חושבים שמרבית החברות פעילות רק בפייסבוק שכן זו הרשת החברתית הגדולה ביותר, אך זה לא כך. מרבית החברות פעילות ברשתות חברתיות נוספות ובהן אינסטגרם, הרשת החברתית המובילה לפרסום תמונות. מאחר ומדובר ברשת שמאפשרת צילומים של מוצרים, שירותים, סניפים, ערבי חברה ועוד. מדובר בתמונות שניתן להפיק בצורות שונות כולל עם אפקטים מגוונים. לכן החברות מבקשות להיות גם שם, על בסיס הטענה, מי שלא שם, לא קיים.
2. תהיו פעילים בעמודים של אחרים. כלומר, תעשו לייקים, תשתפו, תגיבו, תיצרו קשרים. ככל שאתם תיצרו יותר קשרים אנשים יתעניינו בכם יותר, אתם תגיבו אנשים יגיבו לכם, אל תחשבו שזה כביש חד סטרי, אם אתם מגיבים, יגיבו לכם, אם לא, אז לא.
3. טיפ שלישי, אל תתביישו לקנות עוקבים לאינסטגרם. מה הכוונה? יש חברות שמוכרות רשימות של עוקבים אשר מוכנים לעקוב אחר העמוד שלכם. מדובר באנשים בשר ודם שזה מה שהם עושים. לפחות בשלב הראשוני, תיצרו בסיס שכזה, כך גולשים חיצונים יראו את העמוד שלכם ויתרשמו ממנו.
4. תוסיפו מידע – מידע אישי, מידע על החברה, זה יוכיח שהעמוד הוא אמיתי, של חברה או אדם קיים, לא עמוד ספאם, לא עמוד שכל מטרתו הוא למשוך עוקבים. מה עוד שהמידע יכול לעזור לעוקבים להכיר אותך טוב יותר.
5. אל תפסיקו, אל תעצרו באמצע. זו עבודה קשה אך מתלמת. ייקח כמה זמן זמן שייקח.