איך לבחור את העיצוב הגרפי הנכון לחנות הווירטואלית שלך?

חנות מקוונת היא אתר שבו בעלי עסקים מציגים לראווה את המוצרים שלהם. כמו אתרי אינטרנט אחרים, גם החנות זקוקה לקידום, לכתיבה שיווקית, ובעיקר לעיצוב גרפי מזמין.
בעולם המהיר בו אנו חיים יש חשיבות גדולה לעיצוב מושך ונח שיתאים לקהל הלקוחות בחנות. כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב הגרפי ובבחירת המעצב הגרפי שידע ליצור את האפקט והעיצוב המתאים ביותר לחנות.

מרבית בעלי העסקים כבר הבינו כיום את היתרון המרכזי בבניית חנות וירטואלית המאפשרת לקהל הלקוחות שלכם לרכוש מוצרים בקלות בלי לצאת מהבית.
על מנת שזה יהיה אפשרי קיימת חשיבות רבה לבחור עיצוב גרפי נכון עבור חנות וירטואלית.
על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה יש לבחור את דרך השיווק המתאימה ביותר, ולאחר מכן להתאים את העיצוב בעזרת סטודיו לעיצוב גרפי מקצועי.

מטרות שיווקיות

כשמעצבים חנות וירטואלית יש לבחון את המטרות השיווקיות השונות, ולהתאים בעזרת המעצב הגרפי את הנראות של החנות לסגנון ולקהל היעד.
יוקרה: אתרים בתחום תכשיטים או אופנה.
מחירים משתלמים: במידה ואתם מוכרים מוצרים אטרקטיביים במחירים זולים, חשוב להדגיש את היתרון הזה דרך העיצוב.
חדשנות: מוכרים מוצרים חדשים בחנות שלכם? הקפידו לעצב את האתר תוך חשיבה טכנולוגית ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת, כדי לדבר אל קהל הלקוחות שלכם ולהרשים אותם.
תחושה משפחתית: מוכרים מוצרים בעלי עיצוב אישי? בעזרתו של מעצב גרפי מוכשר אפשר לשדר אווירה משפחתית, חמימה ונוגעת ללב דרך העיצוב.

פרמטרים חשובים בבחירת עיצוב

בעת בחירת עיצוב עבור חנות וירטואלית ישנם כמה פרמטרים מרכזיים שיש להביא בחשבון על מנת לראות תוצאה מרשימה בהחלט.
מעצב גרפי טוב ידע לתת לכם את הדגשים והטיפים הקטנים (אבל גדולים) שיעזרו לחנות שלכם להיות יותר נגישה ומניעה למכירה. למשל, צבעים. כמו בחנויות פיזיות, כך גם בחנות מקוונת – צבעים משפיעים על חווית הקנייה. זהו פרמטר מרכזי וחשוב מאד! בחרו את הצבעים בהתאם לקהל היעד. עיצוב האתר בצבע שחור, למשל – הוא מאד לא מומלץ היות והצבע השחור משדר "עיצוב זול", כלומר חנות לא מושקעת.

עיצוב רספונסיבי: כיום מרבית הלקוחות גולשים בחנויות הווירטואליות דרך מכשירים סלולריים, ולכן חשוב מאד להקדיש מחשבה לעיצוב שיהיה נגיש ונח גם דרך המכשיר הסלולרי.

התייעצו עם מעצב מומחה!

מתלבטים באשר לעיצוב המתאים עבורכם? מוזמנים להתייעץ עם מעצב גרפי מומחה. כדי למשוך את קהל הלקוחות לחנות וליצור עבורם חווית גלישה נוחה, נעימה ומניעה לרכישה יש חשיבות רבה להתייעצות בבעל מקצוע: אשר מכיר את הלך הרוח הקיים ויש ביכולתו להתאים את העיצוב לאופי החנות. בדומה לחנויות רגילות, גם לחנות באינטרנט יש את הסגנון הייחודי להם, ולכן מעצב מקצועי ידע לקחת את כל הידע העומד לרשותו ולהתאים את הצבעים המתאימים. בבואכם לחפש אחר מעצב גרפי, הקפידו לבקש המלצות מבעלי חנויות שכבר עבדו עם המעצב והם מרוצים מהתוצאה ויש ביכולתם להמליץ לכם על השירות של המעצב.

המלצה: בקשו ממנו תיק עבודות. תיק העבודות של המעצב יאפשר לכם לבחון את העבודות הקודמות שלו לבדוק אם אתם מתחברים לסגנון.