בכל הנוגע לבניית אתרים, כמו גם לצורך של בעלי עסקים באתר אינטרנט טוב ואיכותי, ניתן לומר כי המשפט: "אם אתה לא שם קיים" רלוונטי במיוחד עבור בעלי עסקים שאין להם אתר קיים ופעיל ברשת האינטרנט.
בשל כך רבים פונים אל חברות בניית אתרי תדמית, כמו זאת אשר בקישור הבא:
http://www.seo-tip.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
על מנת שאנשי המקצוע יתכננו עבור בעלי עסק את אתר האינטרנט המתאים, ויעשו זאת בצורה מקצועית ונכונה.
איכות – בחרו חברות בניית אתרים איכותיות אשר יודעות כיצד לתכנן נכון את האתר שלכם, לבנות מפה ואפיון אתר, להנגיש את האתר ללקוחות שלכם,
ולהתאים אותו במבנה שלו כמו גם בעיצוב של האתר: אל המסרים שתרצו להעביר ללקוחות אודות בית העסק שלכם.
תכנים – וודאו כי אתם מכניסים תכנים איכותיים לאתר. שימו לב כי אתם לא מעתיקים תוכן או משתמשים בתוכן משוכתב מאתרים אחרים, תוך שיש לשכור כותב תוכן מקצועי לאתרי אינטרנט.
בנוסף שימו את הדגש על מתן טיפים, עצות ושלל אינפורמציה חשובה לגולשים בנושאים הקשורים לעסק שלכם. לדוגמא: אם אתם בעלי סטודיו ליוגה, נסו לכתוב מאמרים אינפורמטיביים על איכות חיים ושמירה על גוף בריא, תוך שאתם מכוונים את הלקוח ליצירת קשר עם הסטודיו שלכם. בכך תוכלו להגדיל מאד את מעגל הלקוחות ואת כמות הפניות דרך האתר.
עיצוב – שימו לב לעיצוב האתר. כיום תוכנות כמו WIX , וורדפרס ואחרות, מקנות בחירת מגוון עיצובים לעיצוב האתר הצורה נכונה ולצרכים של בית העסק. עם זאת, סיוע של המומחים בהתאמת תבניות עיצוב מושלמות לאתר שלכם, כמו גם יצירת אתרים בעיצוב ייחודי, יעלו את איכות האתר, את המראה שלו, כמו גם יאפשרו מקום שכיף לגלוש בו: מה שיעזור להעלאת הצפיות והכניסות באתר.
הניעו לפעולה – אל תשכחו להניע את הגולשים שלכם לפעולה. שימו לב כי הדפים באתר מובילים כולם בסופו של יום ליצירת קשר, בעוד שאפיון האתר מקנה גלישה חכמה יותר והיא זאת אשר תוביל את הגולש בסופו של יום ליצירת קשר עמכם.
באמצעות כל אלה ואחרים תוכלו לבנות אתר בחכמה, להציע ללקוח עסק אטרקטיבי, להניע כל הזמן לפעולה, תוך השארת הגולש מעוניין וכזה שנשאר זמן רב בתוך האתר ויוצר עמכם קשר בקלות!