למה כדאי לנהל קמפיין PPC ע"י חברה מומחית

המון בעלי עסקים בעיקר קטנים פונים כיום לאפיק הפרסום הפופולארי PPC (תשלום על פי הקלקה), תקציב זה מאפשר לכל מאן דבאי לפרסם את שירותיהם \ מוצריהם על בסיס תוכן ולשלם אך ורק על הקלקות בפועל של גולשים אשר נכנסו לאתר.

היתירונות הם ברורים – במודעה שלכם צופה קהל יעד מאוד מפולח ואתם משלמים עך ורק על כל גולש שנכנס לאתר, רבים גם מפנים קמפיין זה לדף נחיתה כאשר בנייתו בצורה נכונה יכולה גם היא להגביר פלאים את הפניות. הדבר השני הוא כמובן ניהול ובקרה על תקציב הפרסום, הכל מעשרות שקלים ועד… השמיים הם הגבול. בנוסף, התוצאות הן מיידיות – מרגע החלת הקמפיין המודעה תופיע, ורק הניהול שלו הוא זה שישפיע על העובדה אם בעל העסק יקבל פניות או שלא.

למה בכל זאת כדאי שתהיה חברה שמתמחה בניהול קמפיינים מאחורי הפרסום שלך ב- PPC?

1. החל משלב הניתוח, חברה מומחית תוכל לעשות עבורך ניתוח מילות מפתח אפקטיבי יותר, לשים את הפרסומת שלך גם "בביטויי זנב" ממירים במיוחד ומאידך למחוק ביטויים קשורים אבל לא אפקטיביים שלא יביאו תוצאות או בקיצור – להוזיל את המחיר לקליק ולהביא לך יותר המרות במסגרת התקציב הקיים. וזאת היא עושה על ידי כלים מתקדמים, ניסיון והכשרות שהחברה ביצעה לעובדיה.

2. היכרות עם עולם האינטרנט, ניתוח אופי קהל הידע ופניה אליו ע"י טקסט בהתאם, רוב הפרסומות PPC הינן מבוססות טקסט וכל רשת מקצה לך מספר מילים בודדות אשר אמורות למשוך את הגולש להקליק ולהכנס לעמוד הנחיתה שלך, קריאייטיב טוב ברמת המודעה והטקסט יזרום להרבה יותר התעניינות. כמו כן, החברה מנוסה בתחום ויודעת להגדיל את היתרונות שלך על פני המתחרים בדרכים שלה.

3. מתחרים – גם המתחרים שלכם יודעים שאתם משלמים עבור כל הקלקה, ולכן יש כאלו שיקליקו הרבה על הפרסומת שלכם על מנת לפגוע לכם את תקציב הפרסום על לא כלום (קליקים לא איכותיים), אם מאחוריכם עומדת חברה לבניית אתרים אשר עם יד על הדופק היא תדע לעלות על תופעות כאלו וגם לפעול בהתאם, ליצור קשר עם בעלי אינטרס שכזה ולהזהיר אותן. לחברות לבניית אתרים יש כלים מתקדמים למניעת קליקים של מתחרים או לכל הפחות לקבל החזר כספי – כמו הכלי clickcease. חשוב לציין : לא לכל החברות יש את הכלי הזה ולפני שמקבלים החלטה ובוחרים בחברה אולי צריך לשאול אותה אם יש לה אותו. בנוסף לכך, החברה תוכל ללמוד על המתחרים ולראות איזה סוג של מודעות הם עשו ועל אילו ביטויים המודעה שלהם מופיעה באמצעות כלי נוסף שנקרא SemRush.

4. אפקטיביות – המון אנשים שמחפשים בגוגל לוחצים על פרסומות סתם ככה מתוך סקרנות ולא ממש מתעניינים במוצר, מיותר לציין שאחוזים בודדים מהסקרנים רוכשים מוצרים. ובעניין זה הכל מתחיל ונגמר בטקסט, ככל שתדעו למקד יותר את המודעה ולסנן סקרנים ע"י הטקסט – ככה תגיעו ליותר קהל יעד פוטנציאלי אשר באמת מעוניין לקנות. אך לא רק בטקסט עסקינן – גם בבחירת מילות מפתח נכונות, והתאמה נכונה של ביטויים, ולא התאמה רחובה כמו שחסרי ניסיון עושים (טעות קריטית שמובילה לניצול מיותר של התקציב).

5. רוב החברות הללו עובדות בסנכרון מלא עם חברות בניית אתרים וסטודיו אשר כבר מבינים את הראש וידעו לתפור דף נחיתה מעולה וממיר במיוחד עבור האתר שלכם, ישנן גם חברות ואפילו לא מעט אשר יתנו לכם במתנה את בניית דף הנחיתה אם תעבירו את תקציב הפרסום שלכם באינטרנט אליהן. בניית דף נחיתה ממיר ונכון, הלוקח בחשבון את קהל היעד הוא חשוב מאין כמותו, לכן שבונים דף נחיתה אסור להתפשר ולעשות את זה לבד או אצל גרפיקאי שרק אתמול סיים קורס.