קידום אתרים בגוגל

Best Content Marketing Strategies to Implement

מיקוד עסקי הוא שיטת התנהלות שונה באופן משמעותי מפעילויות שיווק הכרוכות בשיתופי פעולה עסקיים. תוכן שיווקי כרוך ביצירת תוכן ממוקד למקבלי ההחלטות בחברה, או ביצירת תוכן המיועד לקהל הרחב. למרות ש-82% מבעלי עסקים שהשתתפו בסקר למדידת שיטות השיווק שלהם, דיווחו שהם משתמשים בתוכן שיווקי כשיטת שיווק, העדר הבנת ההבדל בין שיווק

עיצוב ובניית אתר

בעלי עסקים רבים מבינים כי אם לא תהיה להם נוכחות בעולמות הדיגיטל הם יקלעו לבעיה קשה. כיום כל עסק צריך שיהיה לו אתר וזאת בכדי לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים. עסק שאין לו אתר מסתכן באיבוד לקוחות ובאיבוד נתח שוק וזוהי בעיה חמורה ביותר. ללא כל ספק מכל הפלטפורמות השונות

מהו הדבר שבלעדיו אף עסק לא יכול לשרוד?

ניהול עסק זו משימה מורכבת וקשה, למעשה כל כך הרבה עסקים נסגרים עד אשר נראה כי ניהול עסק זו המשימה הקשה ביותר שיש והמורכבת ביותר שיש. בכדי שעסק יצליח נראה כי צריך קורטוב של מזל אך לצד זאת אנחנו צריכים גם יכולות ניהול גבוהות והבנה בעולם העסקי של היום. ניתן לומר

כך תשווקו באינטרנט

למדו גם אתם כיצד ניתן להגדיל הכנסות ולשווק מוצרים או שירות מקצועי באינטרנט. עולם של אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. הזירה המסחרית כבר מזמן לא נמצאת בקניון האזורי או במרכז המסחרי... כי כיום הלקוחות שלכם נמצאים מול המסך ומזינים מילות חיפוש בשורת החיפוש של גוגל. בשביל להגיע אליהם, או נכון יותר לומר

החשיבות של עיצוב אתרים בבניית אתר

בניית אתרים משלבת בתוכה מגוון רחב של פרמטרים שמשפיעים על עבודת האתר, אך בבסיסה ישנם שלושה קווים מרכזיים שמשפיעים על היכולת של האתר לעבוד והיכולת של הגולש ליהנות ממנו: ראשית, איך הוא בנוי מבחינה טכנית? שנית, איזה חומר הוא מכיל? כיצד הוא מעוצב? במאמר שלפניכם ננסה להתמקד במרכיב השלישי, הקו של

איך בוחרים שם דומיין?

בעידן שבו אנו חיים כל ארגון במגזר הפרטי והציבורי כאחד חייב להחזיק באתר אינטרנט תדמיתי שהופך הלכה למעשה לחלון הראווה של העסק בעידן שבו הכל מתחיל ונגמר ברשת. אשר על כן, אחת המשימות הראשונות והחשובות ביותר שעל כל מנהל להשלים עוד לפני שהאתר מתחיל להיבנות היא לבחור בשם הדומיין שעליו

אתרי תדמית

אתרי תדמית הם אתרים חשובים וחיוניים לכל עסק השואף לקדם עצמו בסביבה המקוונת בצורה הפשוטה והיעילה ביותר. מהותו של אתר התדמית היא למעשה להוות מאין כרטיס ביקור מקוון לעסק, כך שכל אדם יוכל לגשת בקלות ובמהירות לפרטים הדרושים לו בעת הצורך, בכל זמן ומכל מקום. למעשה, לשיטה המסורתית של חלוקת כרטיסי ביקור

שיווק באינטרנט – משווקים באינטרנט

אז תכננתם אתר ובניתם אותו, עיצבתם, חשבתם, העליתם לרשת ואפילו שילמתם לחברה שעושה קידום אתרים כדי שימצאו אותו בחיפושים. הכול טוב ונחמד, אבל לא מספיק. מה שחסר לכם עכשיו הוא שיווק באינטרנט. באינטרנט יש מרחב וירטואלי ענק, מלא חנויות, מלא אנשים, מלא אתרים. דמיינו לכם קניון בגודל עיר ענקית. אתם

בניית אתרי וורדפרס

מדוע עדיף לבנות אתר בוורדפרס אתם בסך הכול רציתם לבנות לכם אתר, ונפלתם לתוך עולם שלם של מושגים שנשמעים לכם כמו טורקית מדוברת במקרה הטוב: וורדפרס, הוטמייל, תכנות וג'אווה, וכאילו לא די בכך, אתם אמורים להחליט בקשר לזה כל מיני החלטות הרות גורל כשאין לכם בעצם מושג ירוק מה כל דבר

קידום אתרים – קידום האתר

איפה האתר שלי מופיע ? בניתם אתר בהשקעה כספית ניכרת, לקחתם מעצב מצוין ומתכנת מקצועי, השקעתם ימים ולילות בחשיבה ובתכנון, וכמובן המתנתם גם לביצוע, ועכשיו מה?? אפילו בחיפוש בגוגל הוא לא עולה. כן כן, כנראה שמרכיב אחד מאד מרכזי חסר לכם; קוראים לו קידום אתרים. מהו תהליך קידום אתרים מלאכת קידום האתרים בעצם נגזרת