גוגל אדוורדס מהווה כיום את מערכת הפרסום האינטרנטית היעילה ביותר עבור עסקים. מדובר במערכת אשר מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאלים באמצעות העלאת קמפיין ממומן ובד בבד, מעניקה למפרסם כלים לעקוב אחרי הביצועים של הפרסום ולנתח אותם, בכדי להחליט האם הקמפיין כפי שהוא מועיל לעסק שלו, או שמא יש צורך לשנות ולשפר
האם גם אתם עצמאיים או בעלי עסקים קטנים שרוצים להתפרס על עוד כמה וכמה יעדים? אתם יכולים להשיג בדיוק את הדרישה שלכם ולחסוך לא מעט נוכח השימוש בכרטיס זה. בואו לשפר את ההכנסות שלכם, ההוצאות תתגמדנה לעומת ההכנסות בזכות כרטיס דיגיטלי אחד שעושה את ההבדל. יש לא מעט כלי עזר,
קידום אתרים – סוגיה שמאתגרת כל בעל עסק בעידן הדיגיטלי. כיצד מקדמים את האתר? מה זה קידום ממומן ומזה הכוונה אורגני?
כל בעל אתר מודע כי לא מספיק שהאתר מעניין וחדשני, אין די בעיצוב מושקע ומוצרים אטרקטיביים, חובה כי האתר יהיה מקודם כראוי. רק כך הוא יוכל ליהנות מחשיפה רחבה ולהצליח
קידום לאתר אינטרנט שמוביל להגדלת התנועה בו בצורה משמעותית וכן לצמיחה במכירות, דורש הבנה מעמיקה לגבי האופן שבו ניתן להשתמש בגוגל, במאפייניו ובכלים שלו בכדי להביא את האתר לתצורה הטובה ביותר האפשרית.
מדובר במלאכה מאתגרת למדי, כיוון שהאלגוריתם של גוגל הוא כה מחוכם, עד כי יש לפעול בדרכים שונות במקביל בכדי
מיקוד עסקי הוא שיטת התנהלות שונה באופן משמעותי מפעילויות שיווק הכרוכות בשיתופי פעולה עסקיים. תוכן שיווקי כרוך ביצירת תוכן ממוקד למקבלי ההחלטות בחברה, או ביצירת תוכן המיועד לקהל הרחב.
למרות ש-82% מבעלי עסקים שהשתתפו בסקר למדידת שיטות השיווק שלהם, דיווחו שהם משתמשים בתוכן שיווקי כשיטת שיווק, העדר הבנת ההבדל בין שיווק
בעלי עסקים רבים מבינים כי אם לא תהיה להם נוכחות בעולמות הדיגיטל הם יקלעו לבעיה קשה. כיום כל עסק צריך שיהיה לו אתר וזאת בכדי לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים. עסק שאין לו אתר מסתכן באיבוד לקוחות ובאיבוד נתח שוק וזוהי בעיה חמורה ביותר. ללא כל ספק מכל הפלטפורמות השונות
ניהול עסק זו משימה מורכבת וקשה, למעשה כל כך הרבה עסקים נסגרים עד אשר נראה כי ניהול עסק זו המשימה הקשה ביותר שיש והמורכבת ביותר שיש.
בכדי שעסק יצליח נראה כי צריך קורטוב של מזל אך לצד זאת אנחנו צריכים גם יכולות ניהול גבוהות והבנה בעולם העסקי של היום. ניתן לומר
למדו גם אתם כיצד ניתן להגדיל הכנסות ולשווק מוצרים או שירות מקצועי באינטרנט. עולם של אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות.
הזירה המסחרית כבר מזמן לא נמצאת בקניון האזורי או במרכז המסחרי... כי כיום הלקוחות שלכם נמצאים מול המסך ומזינים מילות חיפוש בשורת החיפוש של גוגל. בשביל להגיע אליהם, או נכון יותר לומר
בניית אתרים משלבת בתוכה מגוון רחב של פרמטרים שמשפיעים על עבודת האתר, אך בבסיסה ישנם שלושה קווים מרכזיים שמשפיעים על היכולת של האתר לעבוד והיכולת של הגולש ליהנות ממנו:
ראשית, איך הוא בנוי מבחינה טכנית?
שנית, איזה חומר הוא מכיל?
כיצד הוא מעוצב?
במאמר שלפניכם ננסה להתמקד במרכיב השלישי, הקו של
בעידן שבו אנו חיים כל ארגון במגזר הפרטי והציבורי כאחד חייב להחזיק באתר אינטרנט תדמיתי שהופך הלכה למעשה לחלון הראווה של העסק בעידן שבו הכל מתחיל ונגמר ברשת. אשר על כן, אחת המשימות הראשונות והחשובות ביותר שעל כל מנהל להשלים עוד לפני שהאתר מתחיל להיבנות היא לבחור בשם הדומיין שעליו